Міжнародний конкурс з інформатики "Бобер"

ПОЛОЖЕННЯ
про Міжнародний конкурс з інформатики 
та комп’ютерної вправності “Бобер” в Україні

І. Загальні положення 
1.1. Це Положення визначає порядок проведення Міжнародного конкурсу з інформатики та комп’ютерної вправності “Бобер” в Україні (далі - Конкурс).
1.2. Конкурс проводиться в Україні відповідно до повноважень, делегованих Міжнародним оргкомітетом BEBRAS.
1.3. Конкурс проводиться з метою популяризації і поглиблення знань з інформатики серед учнів, поширення та впровадження національних освітніх технологій за кордоном, аналізу та запровадження сучасних прогресивних освітніх зарубіжних технологій в Україні.
1.4. Основними завданнями Конкурсу є:
підвищення комп’ютерної грамотності дітей;
ознайомлення і зацікавлення сучасними інформаційними технологіями, комп’ютерною технікою та літературою;
активізація творчої діяльності вчителів;
надання  статистичних даних результатів конкурсу для вироблення методичних рекомендацій щодо вдосконалення навчальних програм та підручників
ІІ. Учасники конкурсу
2.1. У конкурсі можуть брати участь організовані групи усіх бажаючих учнів  2– 11 класів (далі - Учасники Конкурсу) загальноосвітніх навчальних закладів України усіх типів і форм власності (далі - ЗНЗ).
2.2. Учасники Конкурсу беруть участь у Конкурсі на добровільних засадах.
ІІІ. Організація, умови, строки проведення Конкурсу3.1Організацію і проведення в Україні Міжнародного конкурсу з інформатики та комп’ютерної вправності “Бобер» забезпечує Організаційний комітет, зареєстрований Міжнародним оргкомітетом та Всеукраїнська координаційна рада конкурсу «Бобер», у яку входять представники всіх регіонів України.
У повноваження оргкомітету входить:
затвердження правил проведення Конкурсу;
визначення дати проведення Конкурсу;
формування банку завдань Конкурсу;
сумісно з Всеукраїнською координаційною радою конкурсу забезпечення проведення конкурсу в регіонах України;
організація перевірки робіт Учасників Конкурсу, визначення переможців;
оприлюднення результатів Конкурсу;
проведення статистичного аналізу результатів Конкурсу;
опрацьовання зауважень щодо проведення Конкурсу та його завдань;
налагодження випуску компакт-дисків з усіма матеріалами Конкурсу;
підготовка пакету пропозицій до Міжнародного оргкомітету BEBRAS для формування банку завдань конкурсу наступного року;
проведення Всеукраїнського семінару Координаційної ради для підбиття підсумків проведеного і підготовки до наступного Конкурсу;
програмне забезпечення і інформаційне обслуговування офіційного веб-сайту здійснюється разом з софтверною компанією «EleksSoftWare» (м. Львів).
3.2. Конкурс проводиться щороку у листопаді.
Завдання конкурсу розробляються на щорічній Міжнародній конференції координаторів країн-учасників конкурсу та на Всеукраїнському семінарі Координаційної ради. Остаточний пакет завдань затверджує Оргкомітет конкурсу.
Для участі у Конкурсі до встановленого Організаційним комітетом терміну шкільний координатор подає заявку на участь у Конкурсі за формою згідно з додатком до цього Положення.
Не менше ніж за день до початку Конкурсу Організаційний комітет надсилає координаторам закодований пакет з завданнями Конкурсу та інформаційні матеріали.
Пароль до пакету кожен учень отримує в момент початку конкурсу.
Обов’язковою умовою для проведення Конкурсу у одній чи кількох школах одного населеного пункту є наявність місцевого координатора проведення Конкурсу.
Координатори Конкурсу реєструються Організаційним комітетом. Діяльність координатора може охоплювати декілька ЗНЗ, усі ЗНЗ міста, району, регіону.
Для участі в Конкурсі учні реєструється у місцевого координатора.
У ЗНЗ Конкурс організовує та проводить координатор разом з учителями інформатики, учителями природничих дисциплін і початкової школи.
Заявку на участь ЗНЗ у Конкурсі шкільні координатори передають міському (районному) координатору. Районні та міські координатори надсилають заявку обласним координаторам.
До строку, вказаного Організаційним комітетом, обласні координатори надсилають заявки в Організаційний комітет.
 IV. Зміст і структура завдань
4.1. Завдання для учасників конкурсу запропоновані та затверджені щорічним форумом Міжнародної спільноти “Бобер”. Учасникам пропонуються завдання двох типів:
1. Тестові завдання. До них додаються чотири варіанти відповіді, з яких потрібно вибрати правильний.
2. Інтерактивні завдання. Отримати правильний результат можна лише при виконанні відповідної послідовності операцій на комп’ютері.
4.2.Критерії оцінювання результатів
Основним критерієм оцінювання результату є сумарна кількість балів, набрана учасником.
Кожен учасник має початкову суму 30 балів.
Для учнів 2 – 3 класів пропонується 12 завдань ( 4 – по 3 бали, 4 – по 4 бали, 4 – по 5 балів).
Для учнів 4 – 5 класів пропонується 15 завдань ( 5 – по 3 бали, 5 – по 4 бали, 5 – по 5 балів).
Для учнів 6 – 7 класів пропонується 18 завдань ( 6 – по 3 бали, 6 – по 4 бали, 6 – по 5 балів).
Для учнів 8 – 9 класів пропонується 21 завдання ( 7 – по 3 бали, 7 – по 4 бали, 7 – по 5 балів).
Для учнів 10 –11 класів пропонується 24 завдання (8 – по 3 бали, 8 – по 4 бали, 8 – по 5 балів).
За неправильну відповідь у тестовому завданні від загальної суми віднімається 1 бал, відсутність відповіді оцінюється в 0 балів. За невірний розв’язок інтерактивного завдання бали не знімаються, неповний або неоптимальний розв’язок оцінюється меншою кількістю балів.
Максимальна кількість балів, яку може отримати учасник:
для учнів 2-3 класів – 78 балів;
для учнів 4-5 класів – 90 балів;
для учнів 6-7 класів – 102 бали;
для учнів 8-9 класів – 114 балів;
для учнів 10-11 класів – 126 балів.
4.3. Організаційний комітет Конкурсу приймає від координаторів пропозиції щодо формування основного завдання на наступний рік. До формування банку завдань Конкурсу запрошуються досвідчені вчителі та науковці. Прізвища авторів завдань вказуються в інформаційних матеріалах.
V. Порядок проведення конкурсу
5.1. Підготовчий етап:
Організаційний комітет надсилає у координаційні центри матеріали, які містять дату проведення Конкурсу; інструкцію для координатора (інформаційно-пізнавальний плакат, завдання для підготовки до Конкурсу);
координатор поширює інформацію про Конкурс, допомагає дітям у підготовці до Конкурсу, радить літературу для підготовки до Конкурсу, зокрема пропонує диски або посилання на сайти з відповідними завданнями.
5.2. Проведення Конкурсу в ЗНЗ:
Конкурс проводиться протягом одного дня в усіх ЗНЗ України за однаковими завданнями для даної вікової групи дітей;
координатори проведення Конкурсу в ЗНЗ отримують закодовані пакети з завданнями та паролі до них не пізніше ніж за день до проведення Конкурсу відповідно до надісланої заявки;
координатори Конкурсу встановлюють закодовані пакети на всіх компютерах за день до конкурсу і перевіряють їх цілісність.
Забороняється оприлюднювати пароль до початку проведення Конкурсу. Учні отримують пароль лише у момент початку Конкурсу.
За дотримання правил проведення Конкурсу відповідає координатор;
перед початком Конкурсу координатор проводить детальний інструктаж Учасників Конкурсу щодо заповнення анкети учасника та роботи з пакетом завдань.
головна вимога до Учасників Конкурсу - самостійна робота над завданнями;
кожен Учасник Конкурсу після завершення Конкурсу віддає свій файл відповідей координатору; Конкурс триває:
для учнів 2-3 класів – 40 хвилин;
для учнів 4-5 класів – 50 хвилин;
для учнів 6-7 класів – 60 хвилин;
для учнів 8-9 класів – 70 хвилин;
для учнів 10-11 класів – 80 хвилин.
Програма автоматично фіксує час початку і час завершення роботи над завданнями. При порушенні часових термінів проведення конкурсу результат може бути анульованим.
Час на відкриття пакету, введення паролю та заповнення анкети не враховується.
Після закінчення роботи над завданнями, координатор збирає файли відповідей всіх учасників, формує шкільний пакет разом з повним списком учасників та координаторів. Електронний пакет з темою “Результати конкурсу Бобер ”висилається на адресу регіонального координатора в день проведення конкурсу.
Учасники Конкурсу та їхні батьки після завершення перевірки робіт мають право ознайомитися з експертними оцінками своїх робіт, здійсненими Організаційним комітетом;
з усіма запитаннями щодо проведення Конкурсу координатор може звернутися до Організаційного комітету.
VI. Підбиття підсумків Конкурсу
6.1. Результати Конкурсу оприлюднюються на сайті МОНмолодьспорту та на офіційному сайті Конкурсу не пізніше, ніж через вісім тижнів після його проведення.
6.2. Підсумкові звіти за результатами Конкурсу подаються до МОНмолодьспорту. Аналітичні матеріали за підсумками проведення Конкурсу публікуються в засобах масової інформації та надсилаються в обласні інститути післядипломної педагогічної освіти для обговорення на предметних методоб’єднаннях учителів природничих дисциплін.
VII. Апеляція та громадський контроль
7.1. Апеляційна комісія уповноважена розглядати апеляції Учасників Конкурсу з приводу порушення процедури проведення Конкурсу та інформувати МОНмолодьспорт про свою позицію щодо обґрунтованості поданих апеляцій.
7.2. Апеляція подається впродовж строку, вказаного Організаційним комітетом, але не пізніше трьох тижнів після оприлюднення результатів перевірки завдань Учасників Конкурсу за адресою Апеляційної комісії.
7.3. Склад Апеляційної комісії затверджує Організаційний комітет Конкурсу.
7.4. Апеляційна комісія розглядає апеляції в строк не більше трьох робочих днів, приймає рішення щодо обґрунтованості поданих апеляцій більшістю голосів та складає протокол, який підписують голова, секретар та члени Апеляційної комісії.
7.5. Висновки Апеляційної комісії, викладені в протоколі, доводяться до відома Учасників Конкурсу та подаються до Оргкомітету протягом двох робочих днів після завершення її роботи для прийняття остаточного рішення.
7.6. Координатори Конкурсу можуть залучати до організації Конкурсу та контролю за дотриманням правил його проведення батьків Учасників Конкурсу (за згодою). Пропозиції та зауваження батьків щодо організації та проведення Конкурсу координатор надсилає до Оргкомітету.
VIII. Відзначення Учасників Конкурсу
8.1. Урочиста церемонія нагородження переможців Конкурсу та вчителів, які їх підготували, відбувається, як правило, на урочистих заходах, що проводяться в ЗНЗ (День знань, Свято останнього дзвоника, тощо).
8.2. Кожен Учасник Конкурсу отримує сертифікат (сертифікати) Конкурсу та диск з інформаційними матеріалами Конкурсу;
Підсумки конкурсу проводяться по кожному класу окремо у наступному порядку:
1/8 від всіх учасників конкурсу даного класу по Україні, які отримали найвищі результати, відзначаються сертифікатом «Відмінний результат».
3/8 учасників відзначаються сертифікатом «Добрий результат», половина учасників – сертифікатом «Учасник конкурсу».
Визначення абсолютних переможців конкурсу може проводитись лише в межах одного навчального закладу.
Усі ЗНЗ отримують диски з інформаційними матеріалами Конкурсу та науково-популярними матеріалами з галузі інформатики.
IX. Координаційні центри та регіональні координатори.
Для забезпечення проведення конкурсу на місцях створено регіональні координаційні центри та визначено регіональних координаторів:
РегіонПІБЕлектронна поштаМісце роботи
1АР КримСимонова Ольга Юріївнаschool_2@ua.fm Ялта,  "Школа майбутнього"
2Вінницька область
Слушний Олег Миколайович
bober.vn@ukr.net
вчитель інформатики ЗШ № 20, м. Вінниця
3
Волинська область
Соловей Ірина Василівна
bober.cnttum@i.ua
  Методист ЦНТТУМ
4Дніпропетровська областьМірошниченко Андрій Анатолійовичbober2009maa@ua.fmметодист ІППО
5Донецька областьЛук'янчикова Олена Олександрівнаlenaluk77@mail.ruНВК 114
6Житомирська областьЖуковський Сергій Станіславовичzss_zt@mail.ruЖитомирський університет
7Закарпатська областьШаркадій Інна Володимирівнаsharkadij@i.uaметодист ЗІППО
8Запорізька областьВасильченко Світлана Володимирівнаwasvet2006@rambler.ruметодист ІППО
9Івано- Франківська областьМикицей Сергій Михайловичsmikitseym@ukr.netвчитель інформатики ЗОШ №25
10КиївМірошниченко Наталія Михайлівнаvaleriy222@voliacable.com НВК №240 "Соціум"
11Київська областьФедорчук Валерій Анатолійовичfedorchukva@ukr.netзавідуючий навчально-методичним кабінетом інформатики Київського обласного інституту ПОПК
12Кіровоградська областьЧала Марина СтаніславівнаMarinaChala@gmail.comзавідуюча навчально-методичним кабінетом інформатики ОІППО
13Луганська областьБордун Віталій Миколайовичbordunvn@ukr.netметодист з інформатики Луганського методичного центру
14Миколаївська областьЗахар Ольга Германівнаolgazg@yandex.ruМиколаївський ОІППО, завідуючий центром дистанційної освіти
15Одеська областьМітельман Ігор Михайловичodessabober@nm.ruзаступник директора Рішельєвського ліцею
16Полтавська областьШостя Світлана Петрівнаshostia@pei.poltava.uaПОІППО
17Рівненська областьБуняк Володимир Олександровичbvo_z@ukr.netзав. кабінету інформатики РОІППО
18СевастопольЛапшина Ольга Вікторівнаovl_@mail.ruЗОШ №3
19Сумська областьПавленко Ірина Миколаївнаirona88@rambler.ruвикладач ОІППО
20Тернопільська областьКривокульський Любомир Євстаховичlab_ikt@ippo.edu.te.uaзавідувач лабораторією інформатики ОІППО
21Харківська областьСтарченко Людмила МиколаївнаStarchenkol@gmail.comметодист ІППО
22Херсонська областьСисоєнко Наталя Анатоліївнаlookiten@ukr.netзавідувач науково-методичної лабораторії інформатики Південноукраїнського регіонального інституту
23Хмельницька областьДрижал Олександр Михайловичhoippo@ukr.netст. викладач ОІППО
24Черкаська областьШемшур Вадим Михайловичvadshem@ukr.netметодист інформатики Черкаського ОІПОПП
25Чернівецька областьСпориніна Тетяна Тадеївнаalisa1@list.ruвчитель інформатики Чернівецької гімназії №2
26Чернігівська областьЄвтушенко Наталія Василівнаenv_2006@ukr.netметодист ІППО
X. Фінансування Конкурсу.
Джерелами фінансування Конкурсу є кошти, не заборонені законодавством України.
Примітка: Згідно з цими ПРАВИЛАМИ всіх зацікавлених у проведенні конкурсу просимо перераховувати благочинні пожертви через відділення Ощадного банку або інших банків на розрахунковий рахунок благодійного фонду “Ліцей”:
Львівське відділення Укрексімбанку
Р/р 260050004560, МФО 325718, код 22360064 (з поміткою “Благочинні пожертви на конкурс "Бобер"”)
Отримувач — Благодійний фонд “Ліцей”



Підсумки можна подивитися на офіційному сайті конкурсу http://bober.net.ua/, також на сайті можна знайти цікаву інформацію про конкурс, архів завдань та розв'язки.


Кількість учнів які брали участь у конкурсі "Бобер"
у Вільнянській загальнноосвітній школі І-ІІІ ступенів №3
Вільннянської районної ради Запорізької області
за 2015-2017 роки

Немає коментарів:

Дописати коментар