Основні напрямки роботи ШМО

Основні напрямки роботи 
ШМО вчителів математики, фізики та інформатики 
на 2016-2017 н.р.

1. Продовжити профільне та поглиблене вивчення математики в 8-Б та 11- Б класах
2. Звергнути увагу на педагогічну адаптацію учнів 5-х класів до навчання в основній школі
3. Опрацювати нові програми та підручники для учнів 8-х класів
4. Продовжити підготовку учнів до ДПА та ЗНО
5. Забезпечити участь дітей та вчителів у конкурсах, турнірах, конференціях
6. Активізувати участь учнів в конкурсах, "Кенгуру", "Бобер", "Левеня"
7. Використовувати технології продуктивного навчання з меншого розвитку креативності учнів
8. Вдосконалити педагогічну майстерність вчителів по засвоєнню нових навчальних технологій
9. Продовжити роботу над проблемними темами
10. Запроваджувати гнучкі моделі організації навчально-виховного процесу відповідно до здібностей та нахилів учнів
11. Продовжити роботу кабінету фізики та інформатики
12. Працювати над підвищенням якості урока і, як наслідок, підвищенням якості знань з предметів
13. Активізувати роботу вчителів з обдарованими дітьми




Основні напрямки роботи 
ШМО вчителів математики, фізики та інформатики 
на 2015-2016 н.р.
1. Направити всю роботу ШМО на виконання законів України, постанов та наказів МОН про організацію методичної роботи з учителями відповідно до концептуальних питань розвитку освіти в державі.
2. Опрацювати програму з математики для учнів 7-х класів.
3. Проводити адаптацію учнів 5-х класів до навчання в основній школі.
4. Продовжити роботу по реалізації програми підвищення якості знань учнів.
5. Активізувати роботу з учнями, які мають високу мотивацію до вивчення математики.
6. З метою підвищення якості знань учнів широко впроваджувати в навчально-виховний процес сучасні педагогічні технології методи навчання і виховання, використовувати електронні видання при викладанні предметів.
7. Забезпечити участь як дітей так і вчителів у конкурсах, турнірах, конференціях.
8. Вдосконалювати педагогічну майстерність вчителів по засвоєнню нових навчальних технологій.
9. Забезпечити умови для безпосереднього зростання рівня педагогічної майстерності вчителів через координацію зусиль методичних структур різного рівня.
10. Запроваджувати гнучкі моделі організації навчально-виховного процесу відповідно до здібностей та нахилів учнів.
11. Орієнтувати профільну спеціалізацію школи у контексті задоволення реальних потреб учнів, батьків, громадськості.
12. Використовувати системний підхід до організації роботи зі здібними та обдарованими учнями.
13. Використовувати технології продуктивного навчання з метою розвитку креативності учнів.
14. Продовжити роботу по підготовці учнів до ДПА та ЗНО.
15. Активізувати участь в конкурсах "Кенгуру", "Бобер", "Левеня" 

Немає коментарів:

Дописати коментар